- Značky áut
- Acura
- Alfa Romeo
- Alpine
- Aston Martin
- Audi
- Bentley
- BMW
- BYD
- Cadillac
- Cenntro
- Citroën
- Cupra
- Dacia
- Dodge
- Dongfeng
- Donkenvoort
- DS
- Ferrari
- Fiat
- Fisker
- Ford
- GAZ
- Genesis
- Honda
- Hummer
- Hyundai
- Chevrolet
- Ineos
- Infiniti
- Isuzu
- Iveco
- Jaguar
- Jeep
- KGM
- KIA
- Lada
- Lamborghini
- Lancia
- Land Rover
- Lexus
- Lotus
- Lucid
- Man
- Maserati
- Mazda
- McLaren
- Mercedes
- MG
- MHero
- Mini
- Mitsubishi
- Moto
- Nezaradené
- NIO
- Nissan
- Opel
- Pagani
- Peugeot
- Polestar
- Porsche
- Qoros
- Renault
- Rivian
- Rolls-Royce
- Rover
- Saab
- Seat
- Smart
- Ssangyong
- Subaru
- Suzuki
- Škoda
- Tesla
- Toyota
- Volkswagen
- Volvo
- Videá
Mitsubishi Outlander PHEV 4x4
Zhrnutie video recenzie auta Mitsubishi Outlander PHEV 4x4.
Mitsubishi Outlander PHEV predstavuje návrat japonskej značky k vlastnému vývoju po období spolupráce s Renaultom a Nissanom. Tento plug-in hybrid nadväzuje na úspech predchádzajúcej generácie, ktorá sa v Európe predala v počte cez 200 000 kusov. Nový Outlander PHEV je vyvíjaný primárne pre európsky trh a má ambície konkurovať modelom ako Škoda Kodiaq, Volkswagen Touareg alebo Hyundai Santa Fe.
Technológia a výkon
Outlander PHEV kombinuje 2.4-litrový atmosférický benzínový motor (180 koní) s dvoma elektromotormi (85 kW vpredu a 100 kW vzadu). Celkový systémový výkon dosahuje cez 300 koní, čo umožňuje zrýchlenie 0–100 km/h za 7,9 s. Batéria s kapacitou 22 kWh poskytuje čisto elektrický dojazd až 130 km. V kombinovanom režime (nabitie + plná nádrž) je udávaný dojazd až 830 km.
Interiér a výbava
Kabína prekvapí kvalitou spracovania a luxusnými materiálmi. Medzi vrchol výbavy patrí audiosystém JBL, vetrané a masážne sedadlá či priestranný zadný priestor s nastaviteľnou sedadlovou lavicou. Kritike podlieha preplnenosť asistenčných systémov (napr. hlásenie prekročenia rýchlosti alebo monitorovanie pozornosti vodiča), ktoré sa dajú vypnúť len cez komplikované menu infotainmentu.
Jazdné vlastnosti
V režime EV funguje ako tichý elektromobil s okamžitou reakciou na plyn. Zapojenie spaľovacieho motora je takmer nebadateľné. Vďaka elektromotoru vzadu a systému pohonu všetkých kolies S-AWC ponúka stabilný výkon aj v náročných podmienkach. Podvozok je ladený do komfortu, pričom v zatáčkach prekvapí presnosťou riadenia. Hlavným limitom je 53-litrová nádrž a váha vozidla (okolo 2 000 kg).
Záver
Mitsubishi Outlander PHEV kombinuje japonskú spoľahlivosť s európskym komfortom. Vyniká priestrannosťou, tichým chodom a technologickým pokrokom v hybridnej technológii. Napriek vyššej cene ponúka vyššiu hodnotu v porovnaní s konkurenciou.
Plusy a Mínusy
- Plusy:
- Vynikajúci čisto elektrický dojazd (až 130 km)
- Luxusný interiér s prémiovou výbavou
- Plynulý prechod medzi hybridným a čisto elektrickým režimom
- Stabilný výkon vďaka systému pohonu všetkých kolies S-AWC
- Mínusy:
- Otravné asistenčné systémy s komplikovaným vypínaním
- Vysoká hmotnosť ovplyvňujúca spotrebu
- Obmedzená maximálna rýchlosť (170 km/h)
- Chýbajúci adaptívny podvozok