- Značky áut
- Acura
- Alfa Romeo
- Alpine
- Aston Martin
- Audi
- Bentley
- BMW
- BYD
- Cadillac
- Cenntro
- Citroën
- Cupra
- Dacia
- Dodge
- Dongfeng
- Donkenvoort
- DS
- Ferrari
- Fiat
- Fisker
- Ford
- GAZ
- Genesis
- Honda
- Hummer
- Hyundai
- Chevrolet
- Ineos
- Infiniti
- Isuzu
- Iveco
- Jaguar
- Jeep
- KGM
- KIA
- Lada
- Lamborghini
- Lancia
- Land Rover
- Lexus
- Lotus
- Lucid
- Man
- Maserati
- Mazda
- McLaren
- Mercedes
- MG
- MHero
- Mini
- Mitsubishi
- Moto
- Nezaradené
- NIO
- Nissan
- Opel
- Pagani
- Peugeot
- Polestar
- Porsche
- Qoros
- Renault
- Rivian
- Rolls-Royce
- Rover
- Saab
- Seat
- Smart
- Ssangyong
- Subaru
- Suzuki
- Škoda
- Tesla
- Toyota
- Volkswagen
- Volvo
- Videá
MG ZS HYBRID+
Zhrnutie video recenzie auta MG ZS Hybrid+
Len máloktorá značka zaznamenáva na našom trhu taký raketový rast ako MG. Aj keď ide o tradičnú britskú značku, aktuálne je vo vlastníctve čínskeho koncernu SAIC a jej ponuka je zameraná na cenovo dostupné, ale technologicky vyspelé vozidlá. MG ponúka tri hybridné modely a dva čisto elektrické. Jedným z najpredávanejších je práve MG ZS, ktorý aktuálne prichádza v novej generácii s pohonom „Hybrid+“ – a ten môže ešte viac zvýšiť jeho atraktivitu.
Európsky dizajn a praktickosť
Nové ZS bolo navrhnuté v dizajnovom centre MG v Londýne. Exteriér je tvarovaný podľa európskeho vkusu a zároveň myslí aj na každodenné potreby. Batožinový priestor má základný objem 443 litrov, po sklopení zadných sedadiel narastie takmer na 1500 litrov – čo je v tejto kategórii nadštandard.
Vnútorný priestor
Interiér MG ZS Hybrid+ mení stereotypné predstavy o čínskych autách. Nájdeme tu kvalitné mäkčené plasty, ergonomické rozmiestnenie ovládačov a dva výrazné displeje. Digitálny prístrojový štít má 12,3 palca a ponúka viacero prednastavení, ktoré možno pohodlne ovládať multifunkčným volantom. Ten má na oboch stranách programovateľné tlačidlá, vďaka čomu si vodič môže priradiť najčastejšie používané funkcie.
Infotainment bez kompromisov
Centrálny dotykový displej má tiež 12,3 palca, je elegantne zakomponovaný do palubnej dosky a má intuitívne ovládanie. K dispozícii je minimum fyzických tlačidiel, čo znižuje vizuálny smog. Dôležité funkcie ako vyhrievanie skla, vypnutie klimatizácie či ovládanie hlasitosti majú dedikované hardvérové ovládače, čo ocení každý vodič. Systém je rýchly, prehľadný a jeho logika ovládania patrí medzi najlepšie v triede. Okamžitý prístup ku klimatizácii, médiám, nastaveniam auta či navigácii výrazne zvyšuje používateľský komfort.
Hybridný pohon Hybrid+
Najväčším tromfom MG ZS je jeho pohon Hybrid+, teda klasický hybrid bez možnosti externého nabíjania. Pohonná sústava kombinuje atmosférický benzínový štvorvalec s objemom 1,5 litra (75 kW, 128 Nm) a elektromotor s výkonom 100 kW. Výsledný systémový výkon je až 197 koní (104,5 kW), čo vozidlu umožňuje zrýchlenie z 0 na 100 km/h za 8,7 sekundy.
Batéria s kapacitou 1,83 kWh sa nabíja rekuperáciou alebo spaľovacím motorom. Vodič má možnosť nastaviť až tri úrovne rekuperácie. V meste tak MG ZS dokáže krátkodobo jazdiť aj čisto na elektrinu a dosiahnuť pritom veľmi priaznivú spotrebu.
Spotreba
Výrobca udáva spotrebu medzi 5 až 5,1 litra benzínu na 100 km. Pri predvídavej jazde v meste nie je problém dostať sa pod 5 litrov. Aj pri kombinovanej prevádzke (mesto, diaľnica, okresky) sa spotreba drží pod hranicou 6 litrov, čo je výborná hodnota.
Auto pre bežných ľudí
MG ZS Hybrid+ je vozidlo určené pre bežných vodičov, ktorí potrebujú praktické a úsporné auto na každý deň. Zároveň ponúka vynikajúci pomer cena/výkon. Ak si pozriete jeho cenník, je zrejmé, že ide o jedno z najvýhodnejších hybridných SUV na trhu. Okrem pohonu zaujme aj dizajnom, technológiami a kvalitným spracovaním interiéru.
Zhrnutie
- Plusy
- Výborný pomer cena/výkon
- Prepracovaný a moderný interiér
- Jednoduchý a rýchly infotainment
- Nízka spotreba paliva
- Kvalitné spracovanie
- Hybridný systém s dobrou dynamikou
- Veľký batožinový priestor
- Mínusy
- Volant nastaviteľný len výškovo
- Niektoré funkcie dostupné len cez dotykový displej