- Značky áut
- Acura
- Alfa Romeo
- Alpine
- Aston Martin
- Audi
- Bentley
- BMW
- BYD
- Cadillac
- Cenntro
- Citroën
- Cupra
- Dacia
- Dodge
- Dongfeng
- Donkenvoort
- DS
- Ferrari
- Fiat
- Fisker
- Ford
- GAZ
- Genesis
- Honda
- Hyundai
- Chevrolet
- Ineos
- Infiniti
- Isuzu
- Iveco
- Jaguar
- Jeep
- KGM
- KIA
- Lada
- Lamborghini
- Lancia
- Land Rover
- Lexus
- Lotus
- Lucid
- Man
- Maserati
- Mazda
- McLaren
- Mercedes
- MG
- MHero
- Mini
- Mitsubishi
- Moto
- Nezaradené
- NIO
- Nissan
- Opel
- Pagani
- Peugeot
- Polestar
- Porsche
- Qoros
- Renault
- Rivian
- Rolls-Royce
- Rover
- Saab
- Seat
- Smart
- Ssangyong
- Subaru
- Suzuki
- Škoda
- Tesla
- Toyota
- Volkswagen
- Volvo
- Videá
Peugeot e-2008
Zhrnutie video recenzie auta Peugeot e-2008.
Nová verzia e-2008 prináša modernizovanú prednú masku s dominantným logom Peugeot. Robustná maska má rebrovanú štruktúru, ktorú môže farebne ladiť s karosériou. V našom prípade je farba modrá Vertigo. Okrem toho tu nájdeme novú trojicu LED svetiel denného svietenia a plnohodnotné LED svetlá.
Výbava GT pridáva športovejší vzhľad s čiernymi lakovanými spätnými zrkadlami a štýlovými 18-palcovými diskami Evisa. Kompaktné rozmery auta (4,3 m dĺžka, rázvor 2,6 m) zaručujú dostatok priestoru pre posádku.
Interiér
Interiér je spracovaný na vysokej úrovni, pričom kvalitou materiálov konkuruje prémiovým značkám. Výbava GT obsahuje športové sedadlá s Alcantarou, ktoré sú pohodlné a ponúkajú výbornú ergonómiu.
Veľkou výhodou je hardvérové ovládanie klimatizácie, ktoré uľahčuje jej používanie. Digitálny prístrojový panel má vysoké rozlíšenie a v GT verzii ponúka efektný 3D režim. Multimediálny systém je intuitívny a dobre čitateľný.
Jazdné vlastnosti
Elektrický Peugeot e-2008 má batériu s kapacitou 54 kWh, pričom využiteľná kapacita je 48,1 kWh. Naše testovanie ukázalo reálny dojazd približne 400 km, čo je blízko oficiálnych hodnôt.
Spotreba sa pohybovala okolo 15,1 kWh/100 km pri rýchlosti 110 km/h. Pri diaľničnej rýchlosti 130 km/h spotreba prirodzene stúpa, avšak auto si stále zachováva efektívnu energetickú bilanciu.
Nabíjanie
Nová batéria umožňuje rýchlejšie nabíjanie, pričom pri nabíjaní z 4 % na 100 % sme do nej dostali 54,2 kWh energie. Auto presne ukazuje zostávajúci dojazd aj percento nabitia, čo uľahčuje plánovanie cesty.
Batožinový priestor s objemom 434 litrov zostal rovnaký ako pri spaľovacích verziách, čo je veľké plus. Na druhej strane, vpredu pod kapotou nenájdeme dodatočný úložný priestor.
Záver
Nový Peugeot e-2008 prináša množstvo vylepšení, ktoré ho posúvajú bližšie k prémiovým elektromobilom. Výborná spotreba, kvalitný interiér a praktickosť robia z tohto modelu ideálne mestské a prímestské elektrické SUV.
Plusy a mínusy
- Plusy
- Kvalitne spracovaný interiér
- Reálny dojazd blízky udávaným hodnotám
- Pohodlné sedadlá a výborné odhlučnenie
- Hardvérové ovládanie klimatizácie
- Priestranný batožinový priestor
- Mínusy
- Chýba predný úložný priestor
- Vyššia spotreba pri diaľničných rýchlostiach
- Adaptívny tempomat ovládaný podvolantovým ovládačom